Latest News

Simpan Sedikit Rindu - Asmidar & Joe Bazli

Simpan Sedikit Rindu - Asmidar & Joe Bazli

Dengarlah kekasih
Ku selalu merindumu
Kau berikanlah saya sedikit
Ruang mencintaimu

Agar kita jauh
Dan semoga benci tak bertukar rindu
Jika ini tertulis takdirku
Kita tak lagi cinta

Cinta yang terakhir tiada lagi
Cinta yang tersisa tinggal mimpi
Dengarkanlah saya mencinta

Tewas untuk melupakan semua
Merasuk jiwa sampai terluka
Cinta kasih bersamamu
Izinkanlah saya (izinkanlah aku)
Simpan sedikit rindu

Agar kita jauh
Dan semoga benci tak bertukar rindu
Jika ini tertulis takdirku
Kita tak lagi cinta

Cinta yang terakhir tiada lagi
Cinta yang tersisa tinggal mimpi
Dengarkanlah saya mencinta

Tewas untuk melupakan semua
Merasuk jiwa sampai terluka
Cinta kasih bersamamu
Izinkanlah saya (izinkanlah aku)

Cinta yang terakhir tiada lagi
Cinta yang tersisa tinggal mimpi
Dengarkanlah saya mencinta (aku mencinta)

Tewas untuk melupakan semua
Merasuk jiwa sampai terluka
Cinta kasih bersamamu (Cinta kasih bersamamu)
Izinkan lah saya (izinkanlah aku)
Simpan sedikit rindu

0 Response to "Simpan Sedikit Rindu - Asmidar & Joe Bazli"

Total Pageviews